ČÁST II. V mnoha případech členové hnutí a jejich rodinní příslušníci používali pro realizaci volební kampaně vlastní prostředky, které měli sami k dispozici. Realizovali především některé grafické práce, či konečné grafické úpravy, úpravy webových stránek, tvorby textů nebo videí (z toho důvodu také v řadě případů zadavatelem i zpracovatelem totožně bylo hnutí SENÁTOR 21). Tyto práce tak mnohdy nejsou účetně evidovány. Stejně tak není účetně evidována dobrovolnická práce členů hnutí, kandidáta a jejich rodinných příslušníků. V případě bezúplatného plnění poskytnutého ze strany TOP 09 došlo po datu voleb k mírnému upřesnění částky nákladů na tisk plakátů a bannerů, jak byla původně uvedena v oznámení o darech a bezúplatných plněních. Došlo k zpřesnění z původní částky 30.600 Kč na 30.911,87 Kč. Hodnota bezúplatných plnění ve formě vyvěšení propagačních bannerů kandidáta na vlastní nemovitosti byla původně zamýšlena v hodnotě 300 Kč. Jelikož však došlo k odkladu voleb, byla tato částka navýšena na 500 Kč. ČÁST III. Kandidát si sám náklady nehradil. Část V. Celá kampaň byla organizována tak, aby výdaje odpovídaly obdrženým darům.