ČÁST II. V mnoha případech členové hnutí a jejich rodinní příslušníci používali pro realizaci volební kampaně vlastní prostředky, které měli sami k dispozici. Realizovali především některé grafické práce, či konečné grafické úpravy, úpravy webových stránek, tvorby textů nebo videí (z toho důvodu také v řadě případů zadavatelem i zpracovatelem totožně bylo hnutí SENÁTOR 21). Tyto práce tak mnohdy nejsou účetně evidovány. Stejně tak není účetně evidována dobrovolnická práce členů hnutí, kandidátů a jejich rodinných příslušníků. V jednom případě došlo ke zrušení zaevidování bezúplatného plnění oproti stavu před datem konání voleb, kdy bylo nutné jej zaevidovat. Jde o: - KDU-ČSL, zapůjčení nafukovacího skákacího hradu pro děti - odstraněno bezúplatné plnění ve výši 2500 Kč, jelikož po vzájemné domluvě došlo k úhradě za toto plnění přímo fyzické osobě, která jej poskytla. V případě zaevidovaného bezúplatného plnění ze strany České pirátské strany došlo k jeho signifikantnímu ponížení oproti zaevidovanému stavu před datem konání voleb, a to rovněž z důvodu, že za zaevidovaný prostor pro propagaci v Pirátských listech došlo k úhradě. V případě bezúplatného plnění Milana Vrkoče ve formě dobrovolnické činnosti na kampani došlo k výmazu, jelikož se v průběhu předvolební kampaně stal členem hnutí SENÁTOR 21, na základě čehož se do předvolební kampaně zapojil. Zůstalo tak zaevidováno pouze bezúplatné plnění ve formě poplatku odvedenému za využití online platební platformy Stripe pro poskytnutí peněžního daru na kampaň. Obdobně došlo k výmazu zaevidovaného bezúplatného plnění ve formě dobrovolnické činnosti na kampani u Samuela Týčeho, který se rovněž stal v průběhu předvolební kampaně členem hnutí SENÁTOR 21. ČÁST III. Kandidát si sám náklady nehradil. Jedinou výjimkou je hotovostní doplacení části faktury České pošty, interní č. SV20-VL-F-29, ze dne 11. 9. 2020, které je však započteno jako bezúplatné plnění, a o které je u této faktury uvedena nižší částka jakožto zaplacená. ČÁST IV. U výdajů se do aplikace jako číslo dokladu udává interní číslo, které mu bylo přiděleno při zpracovávání účetnictví. V případě kategorie výdajů A13 (propagace na Facebooku) je v účelu každého jednotlivého výdaje specifikováno ve prospěch propagace kampaní v jakých konkrétních obvodech byla platba učiněna, a to včetně uvedení konkrétní částky započítané na vrub limitu kampaně v daném obvodě. Činěno tak je z důvodu větší transparentnosti a co největší přehlednosti u tohoto druhu výdajů, které jsou jinak z důvodu fungování politické propagace na sociální síti Facebook značně nepřehledné, jelikož výdaje na jednotlivé kampaně jsou na účetních dokladech uváděny dohromady. S výjimkou plateb za propagaci na sociální síti Facebook byla společné platba a faktura pro více kandidátů jediná. Jde o fakturu interní č. SV20-SPOL-F-01 ve výši 230000 Kč za pořízení a potisk látkových tašek. V tomto případě se náklady dělí rovným dílem - 115000 Kč na vrub obvodu č. 21 a 115000 Kč na vrub obvodu č. 78.