Pro zajištění volební kampaně byl pořízen osobní automobil, který byl kandidátem po ukončení kampaně prodán a tržba z prodeje byla použita na úhradu volebních nákladů. Na transparentním účtu je prodejní cena ve výši 440 tis. Kč uvedena jako vklad kandidáta, v darech tato částka uvedena není, jednalo by se o duplicitu daru. Ve výdajích na volební kampaň je zahrnut rozdíl mezi kupní a prodejní cenou vozu. Po ukončení volební kampaně se objevily další (dříve nekalkulované) náklady, proto bylo nutno přijmout další dary ve výši 71.800 Kč. Tyto dary nebyly zveřejněny v požadované lhůtě 3 dny před volbou (v té době nebyla známa potřeba přijmout další dary, proto nemohl být dárce uveden ani jako osoba, která se zavázala uhradit výdaje na volební kampaň). Dárcem byl Ing. Pavel Sehnal, který financoval většinu kampaně. Nejde tedy o nového dárce, ale o zvýšení celkové hodnoty darů o 1,2 % u již známého dárce. Tato nepřesnost nemohla ovlivnit transparentnost volební kampaně a pohled voličů na financování kampaně.