Pirátská kampaň pro volby do Evropského parlamentu začala v 3.března oficiálním zahájením. Pro kampaň bylo zvoleno ústřední heslo „Evropa potřebuje Piráty”. Čelními kandidáty do europarlamentu byly na celostátním fóru zvoleni Marcel Kolaja, Markéta Gregorová, Mikuláš Peksa, Lukáš Blažej a Jana Koláříková. Hlavními pilíři programu se stala svobodná Evropa, upgrade EU, bohatství, udržitelnost a spravedlnost. Kampaň probíhala formou kontaktní kampaně, online reklamy, distribucí Pirátských listů, volebních videí a řadou dalších eventů. Pro zajišťování akcí byli přednostně využíváni členové strany a dobrovolníci. Volební kampaň byla rozdělena na centrální celorepublikovou část a na krajské kampaně pod vedením krajských organizací. Náklady na volební kampaň hradila strana jednak z vlastních zdrojů, jednak z darů od přispěvatelů, kterých se nakonec sešlo téměř tisíc. Řada dalších přispěvatelů se podílela na kampani formou bezúplatného vyvěšení pirátských plachet na ploty a distribucí Pirátských listů a letáků.